Allah memberi apa yg terbaek tuk kita..

5:56 AM

Act, title tu xde kaitan sgt pun.. ramadhan da hmpir berakhir, aku AKAN merindui ramadhan.. dapat ke ak jalani ramadhan tuk seterusnya ? wallahualam,

Lets straight to the point, oke! Tadi ak g tarawih, oke! Bkn nk ckp ak budak baik, sumpah x.. em, then nk solat tu, cmpur la ngn makcik ,akak or adik sekalian. Pe yg aku nk bgithu disini, saf solat jemaah tu xrapat.. camne ak nk tego ? diorg lebih tua,sebaya or adik yg aku xkenal. If aku kenal xkesa lah kan?

Sumpah, law saf xrapat, khusyuk ke kita solat ? oke! Korang mungkin khusyuk lah kan ? aku susa lorh nk khusyuk, huhu.. then, sujud akhir solat isyak, aku mitak moga bg la ak care tuk tego dgn lebih baik..

Pas doa, org lain wat solat sunat rwtib pas isyak, oke, ak xwt.. huhu. Then, dak sblh ak tego ak, rupe2nye dye kenal aku.. hoho.. junior ak kt skola time form 3, ak borak la ckit.. then, slt trwih da nk strt.. nga berdiri tu, ak ngn rela hati, pggl dye suh rprtkn saf,.

Rasulullah prnah brsbda :

" Tegakkanlah barisan, dan tetaplah, sesungguhnya aku dapat melihat kalian daripada balik punggungku"

Siyes! Ak xcaye Allah da bg ak care terbaik tuk tego mane yg patut. Then, bile ak pikir balik, Allah hanya akan bagi apa yang terbaik untuk umatnya.. so, law doa kite xtermakbul, maybe ad yang lebih baik dari ape yang kita mintak , InsyaAllah J


salam ramadhan,

kaktus gudgurl :)

You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat