DIY Gifts - Online Gift Shop for special ones from PrintCious.

2:29 PM




Assalamualaikum, hi readers.

Tetiba harini rasa macam nak share satu unique gift shop yang sangat sangat famous dalam kalangan online shop di Malaysia dan Singapore. Kalau sesiapa yang kenal cikja, dia mesti tahu betapa obsesnya seorang suhaiza dengan sesuatu gift yang cecomel jeeee. Currently selalu tengok orang cerita pasal satu website ni, selalu tengok je tapi tak pernah bukak. Then, harini terasa nak share dengan readers tentang website ni dan apa DIY gift yang boleh create dari website ni.

So first sekali, bukak online gift shop malaysia  dan malaysia gift shop ni lepastu boleh view apa yang menarik.



Dalam gambar kat atas ni antara product yang available. Boleh scroll lg sebab banyak lagi produk yang ada di printcious ni. Korang boleh bkk dan pilih yang mana berkenan. Cikja paling berkenan dengan canvas. Sebab dah lama angan-angan nak ada canvas gambar dalam bilik haha. Kat bawah ni step nak edit gambar untuk canvas.









Tadaaa dah siap dan tunggu untuk final stage sahaja. So korang yang nak kasi special gift pada sesiapa je, boleh view website ni dan pilih mana satu korang nak. Cikja nak macam macam sebenarnya tapi kena kumpul duit demi hadiah cecomelni. hehehe

DIY Gifts ni paling best dan tak akan pernah sama dengan hadiah orang lain sebab kita create design kita sendiri dan edit ikut kita nak. Setiap orang memang mempunyai idea dan kreativiti yang berbeza, so why not korang pun try buat korang punya DIY Gifts skali? Share korang ideas sekali.

p/s : “If you are looking for best mug printing supplier, don’t forget to contact them. Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photo booth in kl is your best entertainment. Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad , We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “

Sincerely,
Suhaiza.




You Might Also Like

3 comments

  1. best sy pun suka beli gift dr printcious nie

    ReplyDelete
  2. best beli sini, dapat letak gambar sendiri lagi kan.. hihi

    ReplyDelete
  3. bleh try ni buat freegift exclusive tuk customer :D yang VVVVVVVIP customer boh gambaq sedaih.. hihi

    ReplyDelete

Hello There! :)

Chit Chat