Away

1:12 PM


sumber : google


Setiap baris kata-kata yang ku baca
Bagaikan jalan hidupku
Tiada lurus semua seolah hampa
Haruskah aku sesali
Bagai kisah kita yang surut selalu

Bilakan berakhir
Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis
Jalan ku tak panjang
Bersama dirimu
Jadikan dia terbaik
Kerana itu yang telah kau pilih
Biarkan diriku membawa semua luka

Setiap kata kau ucap semua dusta
Pernahkah kau menyesali
Tiada tulus semua helah semata
Haruskah aku menanti
Kini kan berakhir
Ku takkan berpaling
Relakan segala

Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis
Jalan ku tak panjang
Bersama dirimu

Jadikan dia terbaik
Kerana itu yang telah kau pilih
Biarkan diriku membawa semua luka


p/s : away for a while.



Dari Jauh

10:37 PM

dear diary.


Assalamualaikum.

post kali ni agak tawar sikit. HAHAH sesi move on kot. sebab tu tawar sikit.

****

*terdetik dalam hati*

betul ke apa aku buat ni?

kau tak rasa sedih ke nanti?

kau ni buat keputusan kadang kadang terlebih sgt.

fikir sikit hati kau tu.

****

okay, tu sekadar monolog dalaman. rasa macam hati ni berhenti berdegup sekejap bila awak betul betul buat. 

So suhaiza, whatever you are facing right now. keep faith. be patience dear heart. Allah tests you to bring you closer to Him :)





p/s : do i need to delete my blog? since too much memories here. 




Like us on Facebook