miss independent

1:38 AM







tittle tu just terpikir tuk taip je.. tade kena mengena antara sape2 kecuali saya!

ari khamis yg lepas merupakan hari yang -______- bg sy.. huhu.. erm, pagi2 tu kena pindah makmal sebab kena ikut gred result pspm aritu.. aku skali ngan kak ida, kak yumni.. oke, agak xbesh disitu.. tmbah2 lecturer tuto kitorang yg guide kitorang kt situ bgthu yg nt kul11 ade kuiz kim.. mak ai, terkejut den! sebab soklan tuto pun xaabes bincang lagi.. oke then, abes prgram kt makmal gerak bilik tuto.. n alhamdulillah, kuiz tak jadi, HAHA :D

then, gerak tuk kliah,lam kliah tu plak ttbe ade dak kls ak ckp herbarium tuk bio tu kena anta esk.. so, at least, kena siapkan ptg tu... oke, aku xbuat pape pun... pokok pun bru je amik semalam.. memang tak jadi la kan aku pnye herbarium.. then, jdi ke tak laen cite, wat je dulu..

ari khms, kitorang ade gap 2 jam bfore tuto sc komp. wktu tu.. bygkan, wktu terdesak cmni, printer koop lak rsak..sek baek kak ayu baek ati, tolong print kan, huhu.. after solat terus siapkan herbarium tu.. memang xmakan la kan.. alhamdulillah sempat.. tapi kena kua jgk sbb kena laminate projek tu..

pas tuto, g hep tuk mtk kbnran kua, hep plak ttbe ttup awal, mmg saje la kan ? da la tade duit time tu.. oke, fyi.. lam purse aku tak prnah kurang dr 30, tp ttbe mggu tu ak cam mls je nk g kuakan duit.. the disebabkan kemalasan itu, atm out of service.. laminate tu plak kena bg 10, mmg cukup2 duit yg tinggal , ahaha.. itu memang ssuatu yg agak diluar jangkaan.. then, ak xgi makan, xmo nyusahkan kawan.. lam kul6 lbih, ak g atm.. da bole gune.. g sorang2 weh.. hehe, otw balik jmpe kawan.. trus g makan, perut saya dah mnyanyi da ni.. sek bek atm oke :p




malas nk edit. biala tengok senget2 pun, haha :D


tp nseb baek, pas laminate, selaginella saya menjadi wrna coklat2 cm disyaratkan tu, haha.. alhamdulillah, kurang ckit markah kena tolak :p



biar buruk, janji pengalaman ade.. dan aku tak trpikir pun ak wt sume ni..



















You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat