thank you loves.

9:33 PM


assalamualaikum ,

saya tahu post sebelum ni agk emo dan penuh dgn kesedihan. sebenarnya bila sy menaip semuanya bagi saya kekuatan.

sebenarnya last week memang sgt mencabar bg sy, sangat mencabar. rmmate sy paling banyak membantu sy, yes dia paling byk thu pasal saya, paling byk bagi semangat pd sy. thank you syamin. saya tak tahu mcm mana nk berterima kasih pada dia.

wani, awak salu thu bila sue ad mslh kan? haha, ahli nujum eh? thank you weh. sue syg awak. sangat sangat.


dah dah, xnk sedih dah. haha, esk kan birthday saya. kihkih . insyaAllah, tuk kali ni, hasrat saya sgt besar. saya harap semuanya berjalan dgn lancar dan yang paling penting istiqamah.


wish me luck ? :*


saya nk something yg istimewa boleh tak  tuk esk , someone nyanyikan lagu birthday maybe?






:p

You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat