kau pernah ?

9:45 PM



pernah tak korang rasa tenang, ketenangan yang susah nak cakap.

aku pernah, pada ketika aku berseorangan, pada ketika aku melihat keindahan sekeliling. tatkala hujan. aku merasai ketenangan tu.

pada saat ni, kau akan rasa kau cukup kuat. sekuat yang kau tak pernah sangka. itu yang aku rasa.

kekuatan yang sukar untuk diperoleh. dan bila kau peroleh, cuba pertahankan.

ada ketika,diri kita perlukan waktu berseorangan, muhasabah diri. rasa dekat padaNya. pada saat itu, hanya kau dan Dia. luahkan segalanya yang kau rasa. ketenangan yang kau peroleh. Allahuakhbar.


aku suka intrument dalam blog ni. ketenangan yang ak rasai bila ak mndgr instrument ni.





image from soul submission






p/s :  aku menulis kerna penulisan ini membuatkan aku dekat padaNya.






You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Chit Chat