biarlah rahsia ...

8:58 PM

Assalamualaikum..


HAHA :D

Lari dari tajuk, aku xnk cite sal tu pun.. coz, tu untuk awak dan saya !
Agak lame xupdate.. xdela lame sgt, sbb xsmpai sebulan pn..

Malas.malas n xde mase lah nk update blog.. aritu result ups da keluar.. so far so good, n im didn’t expect with my result.. Alhamdulillah 

Da masuk bulan Sembilan da pun.. xlame lg da nk abes sem 1.. seriously, mtriks ni tough.. n kadang2 rase cm susa nk bawak.. so, once da strt tu, abeskanlah dengan sehabis baek ye ? xbaek buat kerja separuh jalan. *mak saya cakap , hee

N 1more ingt ni,

Allah tidak akan membebani hambanya melainkan sesuai dengan kesanggupannya
(al baqarah, ayat 286 )..
-`~just for sharing..*law sala tolong betulkan


Tuk mr N, thnks coz sntiasa ade ngn saya, salu wat saya senyum ngn karenah ngade awak tuh !haha.. act, kitorang da lame xjumpe.. last kitorang jumpe bulan 3.. lame kan ? tp tape.. just percaya pd takdir.. dan saya percaya pada awak !


then , esok tournament bsket ball.. haha, klaka jugakla, dari player bola jaring tibe2 tukar bola krnjang.. hihi.. xkire la korg nk ckp pe, bola jaring lg besh :b


p/s : tahniah la awak dpt fon bru, smpai msg sy pn lmbt sgt nk delivered :b



nway, kita still dalam bulan syawal kan ? so, selamat hari raya ! 


I luv u lah :b

You Might Also Like

0 comments

Hello There! :)

Like us on Facebook