last entry dari cik jaja

1:54 AM

macam nak hilang entah ke mana je kan entry tu ? oke, esok .. eh, bukan lah arini 18.11.2011.. aku da nak balik kmj.. disebabkan muet pada keesokan hari, so kena balik awal.. sigh =.=!

oh ye! tuk kak ayu, sorila.. sue xmsuk contest tu tw.. xsempat,huhu..next time ye syg ?
<3

saya sedih pada pagi ni.. sebab macam2 berlaku.. takreadynakbalikkmj,huhu,tolonglahfahamisaya..

oke,bila smpai je saya kt sana, memang jrg lah korang tgk sy on9.. sebab sy xbwk laptop ke sana, ada faham ? hee, xmara.. gtw je.. blog memang xupdate lah, hihi..

then,smpai sane..da strt sem 2.. pastu smggu pastu kot, aku dapat tahu result.. cuak! hee,, saat cmni paling aku xsuke.. hoho

doakan saya bole ? thnks awak awak sekalian..


fullstop!


You Might Also Like

1 comments

  1. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete

Hello There! :)

Like us on Facebook