kehidupan yang masih panjang.

10:36 PM

assalamualaikum..


hurm, sebulan dah blog ni di private kan. ade masalah sedikit. err, bukan sedikit tapi tade pun, HAHA. dah start merapu dah tu sebenarnya.hihi..


alhamdulillah masih dipanjangkan umur sampai ke waktu menaip ni. kita dah pun masuk ke alam ramadhan. syukran Ya Allah.. so,tingkatkan amal tuk bulan ni. insyAllah.berganda ganjaran yang kita dapat.


sini nak bagitahu ckit. last week, alhamdulillah. keputusan upu dah keluar. cikjaja dapat apa yg ade dalam pilihan even yang tu bukan pilihan pertama tapi termasuk dalam 4pilihan utama. dan yang paling sedih la kan, tak dapat sambung dalam kos math dengan kimia..kali ni upu lain ckit.. 4plihan ke atas untuk research uni (RU) mcm UM,UKM,UPM,UTM.. then, 8pilihan bawah tu U laen macam Uitm, UMT,USIM dan sebagainya. kalau USM pulak kena beli no pin lain. so kira asing la dengan upu. cikjaja just isi upu, usm tak isi pun..







tu dia tempat tuk sambung degree nanti, u ni ade dua tmpt, satu dekat Serdang dan satu lagi Bintulu. kos ape? hewhew. adelah. nanti nanti eh kita cite?hihi. so, sekarang nk bagitahu lagi. title cikgu tu bukan tuk Suhaiza. okay? tape, rezeki ade di mana mana kan.. pape pun syukur sebab dapat RU..


well. dapat same u dengan kakak.dia kos laen dan tahun kedua dah.dan lagi nasib 'baik' dapat satu kolej dengan dia. nasib tak 1kos.haha.daftar sana 1/9/2012 nanti.

tu jela kot nak tulis. penat ckit harini.ptg tadi g pantai, hihi..saje bawak adik jenjalan. adik duk asrama.so kesian pulak lw duk umah je time balik cuti ni..hehe.



p/s : kawan kawan, tak kira mana universiti dan kos sekalipun kita dapat , teruskan berusaha.setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah. Dan, betulkan niat kita menuntut ilmu. insyAllah, kita tak kan penat nk tuntut ilmu. :)










You Might Also Like

2 comments

Hello There! :)

Chit Chat